Mina underbara följare:

måndag 26 december 2011

En godislykta och ett julkort :)

Då var den här julen snart slut och jag får tyvärr konstatera att jag inte hann med att göra julkort till alla i år. Har bestämt mig för att göra minst ett julkort i månaden så att alla ska kunna få till nästa jul, vore roligt om några av er som kikar in här vill hoppa på detta. Då kan vi ju inspirera och puffa på varann lite :) Hojta till i detta inlägget om du vill haka på:

Ett julalster i månaden under 2012
Behöver ju inte bara vara julkort, utan tags, dekorationer och annat vi aldrig fick tid till att göra under året som gått. Det viktigaste är att det är jultema!

*******
Nu tänkte jag visa er en ljuslykta jag gjorde klart på julaftons morgon, har fyllt den med praliner så det är väl en godislykta då antar jag ;)
Jag gjorde den med inspiration ifrån Scrapdrakens AoD 13 - Inspireras av ordet "ljuslykta".

*******
Nästa alster jag bjuder på idag är ett Clean and Simple julkort med papper från Magnolia:
Det här kortet går till Scrapdraken AoD 19

Nu hoppas jag ni antar min utmaning och glöm inte hojta här i tråden så jag vet att ni hänger på :D

Kram Nelle

5 kommentarer:

  1. Underbara alster.
    Ett julalster i månaden borde man väl kunna fixa.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jättefina alster :-)
    /Maria
    Scrapdraken

    SvaraRadera
  3. Superfin lykta!
    Instämmer med Snojbi, ett julaster i månaden skulle man kunna fixa!

    Kram och tack för en massa inspirerande alster

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag hakar på din utmaning om ett julalster i månaden! Hejja oss- vi klarar det!
    Kram ica

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥